Lördag

Nu har jullovet börjat och jag funderat väldigt mycket under denna vecka hur jag ska göra med antingen Dick eller hur jag ska göra med Carro och jag kom på igår att jag struntar i Carro och satsar på Dick istället. Men han vill ta det lugnt och jag gillar inte sånt men jag respketerar det så jag tänker ta det lugnt för hans skull.
Så vi ska ses på måndag och jag hoppas att vi blir ensamma någongång för jag hatar att vara bland så mycket folk när man vill bara vara ensam med en person så jag väntar bara tills han säger typ, Nej nu drar vi hem till mig eller nu drar vi hem till dig. För då blir vi ju ensamma och då kan vi snacka helt ostört.
Idag tror jag ska städa, jag har disk som är grymt gammal och det är lite stökigt i lgh, det ligger tre chipspåsar i rad på golvet. Två från förra helgen och en sen igår. Så ligger det stekpanna och kastruller i disken och annat disk som är nu fasttorkad i tallrikarna så det kommer bli en utmaning att diska dom. Får väll använda en kniv eller något för att få bort skiten.
Så imorgon ska jag packa, jag vet inte hur jag ska få med mig alla julklappar. Det är exakt 18 st jag ska ha med mig. Och en ska jag skicka på posten imorgon till sthlm. Råka radera ett sms från syrran där hon hade skrivit adressen men jag får väll be om den igen. Det är en läderarmband till min systerson Rasmus. Billig, bra och snygg. Bättre kan det inte bli.
Nej ni får ha de bra, så får jag ursäkta om det är för långt inlägg och att det var länge sedan jag bloggade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0