Lördag

Igår så var Jim, Jocke och Henrik hos mig och så åkte min favorit Tove ut igår ur Idol men jag tror hon kommer att lyckas ändå ganska bra som artist, hon är ju grym. Idag ska jag städa lite i lägenheten.
En grej jag har tänkt på att det är snart jul och jag har som vanligt ingen julkänsla än, jag tänker för mycket på pappa att inte här och att julen kommer inte kännas lika utan han. Men det blir nog en bra jul ändå får jag hoppas. Troligtvis kommer jag inte få någon julklapp jag har önskat mig eller bli glad över men det som räknas är att man iaf får något.
Men pappa få leva kvar ändå på jorden genom att jag har tatuerat hans namn och när han föddes och när han dog.

Kommentarer
Postat av: edman

Blir nog en fin liten jul ska du se =)

2009-12-05 @ 18:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0