Tisdag

Nej jag mår inte bra nu, jag mår faktiskt riktigt skit just nu. Jag känner mig så självisk, patetisk och egoistisk att jag bara tänker på mina patetiska problem och snackade igår med Erik om dom. Varför snacka om sina egna problem, usch vad självisk, egoistisk och patetisk jag har blivit.

Jag vill inte prata om mina problem här men dom är så patetiska och så löjliga men det känns hårt att ha dom.

Igår var jag på bygget i Delsbo, där märkte jag att jag hade mognat ganska mycket för det var väldigt många omogna personer där märkte jag. Men det var kul att spela guitar hero som var första gången jag spela, jag tyckte det var ganska enkelt, har man spelat frets on fire så kan man spela guitar hero.

Det var allt från mig och förlåt att jag skriver så mycket om mig själv, jag vet att jag är självisk ändå om jag försöker att vara osjälvisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0