Lördag

Idag har jag sett på skidor på tv och sett svenska damerna tagit silver och bronsmedalj. Sen så har jag snackat med syrran en timme, alltid kul att prata med henne. Ska åka till henne den 22 december och åker därifrån den tredje januari. Sen så har jag även diskat och ska nu ta det lugnt liten stund sen så ska jag plocka undan, kasta sopor och dammsuga så det inte ser ut som en svinstia här hemma.
Sen runt sex kommer elisabeth och hämtar mig så blir det tillbaka till bjuråker men det är faktiskt trevligt där och så stannar jag bara två dagar där sen så åker jag tillbaka till Delsbo. Men det kommer bli god middag idag, thai-mat, tror jag ska ta en klassiker räkor, ris och sötsursås. Sen ikväll vet jag inte vad som händer med jag hoppas att inte tven är upptagen för jag vill se transformers ikväll.
Nu ska jag bara ta det lugnt, ha en trevlig helg, drick lugnt men festa tungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0