Söndag

Idag är inte en slappardag, idag är en pluggardag och en städdag och en duschdag och diskdag. Jag ska plugga psykologi för jag har två prov imorgon som jag är orolig att jag ska kugga på. Sen så ska jag städa, inte för att det rä stökigt i min lgh men mer för att fräsha upp den lite mer, sen så ska jag duscha för jag har inte duschat sen i fredags och sen ska jag diska fem glas och två tallrikar och några bestick.
Men jag tänkte att jag skulle ta det lugnt till runt halv ett och sen ska jag då läsa två kapitel ur psykologi boken och sen ska jag diska och sen ska jag städa och sist av allt ska jag duscha.
Så vad har jag gjort i helgen då, jo i fredags var det ju idol och mariette åkte ut, inte för att jag ville det, jag vill ha ut calle men han lär väl åka nu på fredag då så det blir erik och tove i final och då hoppas jag på min favorit tove östman styrke ska vinna hela idol men det brukar gå dåligt för vinnaren så jag hoppas lite att hon kommer tvåa med. Men till final är jag helt säker på att hon kommer. Sen igår lördags så var jag på bio och såg Twilight New Moon, den är inte så dålig som alla säger att den är, jag tyckte den var as bra men det är en sådan film att du måste ha sett ettan för att förstå andra filmen så jag rekommenderar att se första twilight filmen innan du ser new moon. Det är verkligen en höjdarfilm ändå om dom hoppar lite mellan scenerna så är det ändå en höjdarfilm. Nä nu ska jag slappa en liten stund, en timme så där och ta en kopp kaffe och en cigg till för att det är så gott och jag vill gärna ha min lunga genomsvart så därför ska jag göra det. Men ni få ha det så gött så hörs vi imorgon vid skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0