Torsdag

Idag är det bara en vecka kvar tills jag ska tatuera mig, jag längtar stort. Sen är det även jullov snart, eller snart och snart men det känns rätt snart ändå för veckorna går så snabbt, Jullovet börjar den 18 december och jag åker upp till Östersund den 22 december och då hoppas jag på att jag kan åka och handla julklappar eller iaf den 23 december precis innan julafton att jag kan göra det. Jag ska iaf handla två julklappar här i Hudiksvall. Jag kan inte berätta vad jag ska köpa för dom jag ska köpa till läser min blogg. Men en grej iaf till mina fosterföräldrar som jag tror dom kommer bli ganska glad över, det är inte bara en julklapp jag kommer ge dom utan även en present som tack för tiden dom har tagit hand om mig i över 2,5 år. Sen så blir det roligt till syrran som jag tror hon kommer bli glad över.
Sen i Östersund så blir det köpa julklapp till Mamma och till resterande som är min syster Pia som jag inte vet riktigt vad jag ska köpa henne, men sen så vet jag vad jag ska köpa hennes dotter Malin, jag ska köpa en dvd-kurs, stämapparat och en del plektrum. Det kommer hon bli glad över. Sen till resterande av hennes ungar vet jag inte, och jag vet inte heller vad jag ska köpa till Ann-Sofies ungar. Men något roligt blir det väl.
Nu ska jag bara lyssna på musik och kolla runt på internet eller som det heter på modern språk jag ska chilla och surfa runt på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0